23.12.2010

o jul med din glede....

Ser jeg har gått glipp av både 3. og 4. søndag i advent....
Har rett og slett ikke hatt tid.
Jeg har heklet !!!
Men "juleteppet" ble ferdig i tide ;)
Nå er forøvrig tiden inne.
Vårt gigantiske tre er pyntet og står der og skinner midt i vår bittelille stue.
Julekakene er i boks, ja alle syv sortene !
Gavene er pakket inn med omhu.
Og julegrøten er servert (for noen timer siden), og den falt visst i smak for lille Li.
Da gjenstår det bare å ønske alle en RIKTIG GOD JUL fra lisja og meg.

2 kommentarer:

  1. Go jule til dere begge to ---- juleklemmma fra monika ;)

    SvarSlett
  2. TUSEN TUSEN TAKK for kjempefint togsmykke, virkelig midt i blinken:-) Både Aksel og mamma ble superglade for det. Og alvekoppen var helt super!!!! Kjøp meg en slik hvert år du, avtale? hihi
    Synd jeg glemte at du hadde så mange røde skåler, men de kan jo være fine som servering/dessertskåler?
    Vi fikk masse fint, og rommet til Aksel skal jammen komme i orden:-)
    I morgen drar vi til Stranda. Venninnetreff 3.dag, og slektstreff på nor 4. dag. Så drar vi mest sannsynlig til Fåvang 5. eller 6.dag. Gleder oss til å se dere på nyåret. KOSE DERE MASSE!!!

    Store klemmer fra Marianne og Aksel.Fortsatt GOD JUL!!!
    Glad i dere!

    PS: KJEMPEFINT TEPPET BLE!!!!

    SvarSlett