19.08.2010

Gode venner

Det er en velsignelse å ha gode venner.
Og i går kveld var jeg så heldig å få besøk av noen av disse :)
Deriblant frøken Hverdagslykke.
Det var deilig vær og vi satt ute på verandaen helt til midnatt.

Søte Marianne hadde tatt med disse to plantene til meg.
Som jeg har ønsket meg virkelig lenge!

Det lille hvite bordet i bakgrunnen (med lykta på) er et av mine siste maleprosjekter.
Synes det ble riktig så fint.


Det var utrolig kos å ha besøk.
Kjekt at jeg for en gangs skyld slapp å tilbringe kvelden helt alene.
Håper det ikke blir lenge til neste gang :)

1 kommentar:

  1. KJEMPEkoselig var det! Bildene lyver ikke;) Og så sååååå koselig du har fått det ute på den store, deilige verandaen!!! Nei, må ikke bli lenge til neste gang.

    NÅ er det leggings... zzzzzzzzzzzzzzz.
    Laget et langt innlegg om Arnhild til i morgen. Lagt ut et annet nå.

    Klem!

    SvarSlett