04.07.2010

Spaniabilder

Vi er for lengst kommet vel hjem fra España. Og her er de bildene jeg ikke klarte å laste opp når jeg var der. Bildene ligger hulter til bulter, men ettersom jeg ikke har funnetnoen smart måte å flytte rundt på bildene (bortsett fra å dra de nedover, et etter et) da jeg ikke får "klipp og lim" til å fungere, så får de bare være sånn. For nå er det nemelig langt over leggetid!


De fleste av bildene taler for seg:




Vi var i dyreparken. Jeg falt helt for denne søte giraffen. Flere bilder fra dyreparken kommer etterhvert.





Huset vi bodde i. Dette fantastiske huset tilhører familien til min gode venninne Gry.




Baksiden av huset. Når jeg tar dette bildet så står jeg ved bassenget.



Stort og deilig svømmebasseng i hagen!!!













































































Ei trøtt og sliten lita pie etter en lang dag på stranda.

















Mmmmm, letche y letche!



Det går ikke en ferie uten at vi havner på sykehuset. Mor og datter er sliiiten etter en lang dag!



Lisja i flyet på vei hjem.



Tusen takk for oss kjære snille familien til Gry som gjorde denne ferien mulig.

Og tusen takk til mine søte venninner som gjorde ferien til et minne for livet.

I love you all!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar