04.01.2010

Snø, snø....

.... og enda mere snø. Det tar visst aldri slutt!

I dag var det planleggingsdag i barnehagen, så Li Alice og jeg hadde en deilig hjemmedag. Å vandre rundt i pysjbuksa halve dagen er bare helt fantastisk ;) Vi prøvde oss på en liten tur ut i snøen med kjelken, men nå er det så mye snø at det er nesten umulig hvis ikke plogen har vært der før oss.

Nå ligger lisja og sover så søtt i senga mi mens jeg drikker te av min vakre Green Gate kopp og koser meg med interiørblogger :)



Fant et bilde av Li Alice når hun var 11 måneder gammel. Synes hun så så nusselig ut der hun lå å sov i sin egen seng. Det gjør hun nemlig ikke lenger.... Hun har funnet ut at dobbeltsenga er så mye bedre, og nekter å legge seg i sin egen seng. Og jeg har bare gitt meg, orker ikke krangle med henne om det lenger. Hun sover i allefall kjempegodt når hun får sove i min seng, noe som betyr lengre og bedre søvn på mamsen også.

3 kommentarer:

  1. Så sjønn!der blir så altfor fort store!berre å nyte dagane:D

    SvarSlett
  2. Åh hoppa visst over dette innlegget! Den er sååå fin den koppen *ønsker meg* og lisja er jo som vanlig nyyyydelig. Blir koselig å sjå dokke på lørdag!! Kleeeem

    SvarSlett
  3. Ja de er kjempefine. Har bestilt meg flere nå :) Gleder meg til jeg får de i posten! Vi må forresten ta oss en tur på Emmas Verden snart. Skulle hatt mer av dette serviset om de har fått det inn igjen.

    SvarSlett