24.11.2009

Kortproduksjon....

I dag har jeg laget kort til min hærlige x-sjef. Det er takket være henne jeg nå har drømmejobben :) Jeg har nemlig overtatt stillingen hennes. Det er en stund siden hun sluttet i jobben. Så kanskje det er på tide hun får en avskjedsgave...og selvfølgelig et hjemmelaget kort :)





Jeg har også laget pakkelapper til alle julegavene i dag. Og såvidt begynt å tenke på julekortet. Min gode venninne Marianne har tatt bilde av Li Alice til julekortet i år som i fjor. I år har hun i tilegg laget/redigert bildet til vintage stil. Det ble kjempesøtt! Jammen er jeg heldig som har ei slik dyktig og snill venninne :) Tusen takk Marianne!

2 kommentarer:

  1. Bare hyggelig, vennen! Takk for fine ord *rødme*.

    Så flott kort du har lagd da!!
    Vi skal utover og møte mamma på dagen fredag, så kanskje vi kan stikke innom dere på ettermiddagen? Hvis dere er hjemme da.
    Klems

    SvarSlett
  2. det var et kjempefint kort!! skikkelig lekkert, du er kjempeflink! jeg tenker hun blir veldig glad for det kortet=)

    SvarSlett